Bygga nest redan?!

Jaha då har än varit lite huslig idag och bakat både rulltorta, gjort vitchockladfyllning och maränger. Rulltårtans fyllning kanske inte blev så bra då de inte stelnade men så God ändå. Själva rulltårtan blev bra, kanske för att karl hade tålamod att rulladen :P. Marängerna får vi se hur de blev när de kommer ur ugnen om en timme. Mumsigt värre vilket fall.

Kanske inte bygger jätte mycket näst, men undrar om de kan vara så att karl har fått lite graviditetshormoner och istället är de han som nestar. Helt plötsligt får han dille på bakning och vill gräja runt. Inte den värsta form av nesting men lite har han allt börjat. Hur ska detta sluta, med två galna bobyggare till slut kanske?

Annars rullar allt i alla fall på. Börjar bli väldigt nervös för praktien nu. Och vissa stunder så börjar jag tvivla på min eggen förmåga. Större delar av dagarna går åt att tänka på olika senarion och hru jag skulle agera som ssk i dessa. Får de lixom inte ur huvudet. Men de är väl mitt sätt att förbreda mig, för detta är verklig super viktigt att jag klarar för knyttets skull och för framtidens skull. Men vist kommer jag klara det denna gången, eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0