Då är de dags att köra igen

Efter onsdagens panik attack som resulterade i att de inte blev någon praktik utan blev en titt på bebis istället så är de idag dags att köra andra dagen på praktiken. Är jätte pepp och ser verkligen fram emot att ha praktik. Känns ändå lite nervöst. För detta är så viktigt och vet inte om jag har så mycket kunskap som jag borde. Känns som jag har de, men så funderar jag lite. Är så rädd för att jag har för dålig sjävinsikt. Har verkligen käns mig helt säker på att jag kommer gräja detta, men än vet ju inte. Har aldrig känt mig mer redo. Men tänk om jag tror för mycket. Kan de vara såå att jag känner mig redo men inte är de?

Ska försöka borsta bort allt tivel och bara se framåt och tänka positivt. De viktiga är att jag hela tiden ser till att tänka på vad jag gör, vad som bord göras i den här situationen. Reflektera över varje situation, vad som gick bra och vad jag missade och vad som kunde gjorts bättre. Men de reder sig nog.

Måste reda sig för gör inte de här bara för min egen skull utan för vårat lilla knyttets skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0