Det rör sig...

Redan i vecka 14+3 kände jag något, tänkte att kan de kanske vara den lille. Men kändes så tidigt, men ändå. Kände iochnte igen känslan jag kände då som sprattel i magen. De var lixom inte bubblor utan fisksprattel eller som fjärillar i magen. Tänkte att kanske. Sefan kändejag inget för ens i lördags igen. Vart osäker då också för var också sådär diffust men ändå lite mer tydligt, men känns ändå tidigt. Är ju ändå förstföderska och kan ju ändå dröja ända till vecka 22 va jag hört utan att de är någon konstigt...

Men så idag vecka 16+2 så körde de igång ordentligt och kändes som någon höll på att möblera där inne och nu är jag hundra. Måste varit min skatt jag kände rörde på sig. Så fantastiskt! Bebisen i magen finns på riktigt, inte bara på bild, utan nu har jag också fått känna den lille röra sig. UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0