Första dagen i THN för lipsillen

Då var första dagen i trollhättan till ända. Och får väl sammanfatta den som en bra dag. Trots några snyt attacker och lite ont i handlederna efter dagens S-HLR.

Har varit på mitt första möte med sexet på väldigt länge och de bjöd på många skratt. Skönt att få skratta lite och inte lipa jämt. Fick mig att tänka lite mindre på att kärleken och jag ska sova på olika håll i typ tio dagar och bara kommer ses vissa dagar. Men så pratade jag med honom en stund och så kom tårarna igen. Kändes änna jobbigt när han nämde den stora sängen där hemma, där han skulle sova alldeles ensam. Men men skyller bara på hormoner, har nog aldrig haft så lätt till tårar som jag har just nu.

Har i alla fall gjort mig hemmastad där jag ska bo. Och trotts att de kändes riktigt läskigt innan. Så känns de bra nu. Skönt att känna mig så välkommen och också att slippa vila huvudet på olika ställen varje dag. Utan kunna sova på samma ställe, de gör faktiskt de fakto att kärleken inte är här lite mindre jobbigt. Nu ska jag i alla fall sova så jag kan komma upp till första dagen på praktiken i morgon och inte se ut som en Zombi.

Hoppas jag hittar lättare till bussen i morgon än vad jag hade att hitta hit. Hade glömt vilken labyrint de är i Lextorp. Höll på att ge upp innan jag efter typ 20 min äntligen hittade rätt numer. Men men Natti natti

Imorgon börjar äntligen sista resan mot att bli färdig sjuksköterska. Om nio veckor ska jag vara och kommer vara klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0