Helg på tjörn

Nu har de gåttt ännu en vecka på praktiken och på de stora hela känns de som att de går bra. Lite jobbig någon dag, men beror nog mycket på att jag är rätt känslig just nu och kanske reagerar starkare på saker än jag brukar just nu. Känns i alla fall som jag utveckla och som att detta fortfarande kan gå vägen. Tänker inte ropa hej men känns bra hittilds i alla fall.

Nu är de i alla fall helg och jag och Kärleken befinner oss nu på tjörn och grillen är tänd och kärlekens kompis har skaffat fram kött. Blir en hel helg på här. Ska bli skönt att få lite miljöombyte och bara få ta de lungt. Känns alltid som semester att komma hit, för kan slappa av på ett annat sätt. Så ikväll blir de i alla fall oxfile, potatisgratäng och grillade majskolvar, gött är det. Har också införskaffat årets första påskmust, MUMS.

Imorgon går jag in i vecka 17 och inatt var första gången sen jag blev gravid som jag lyckats sova en hel natt utan att springa på toa eller vakna. Och var inte ens jätte kissenödig när jag vakna. Seger!

Kommentarer
Postat av: Fröken Nattfrost

Har du känt av att den lilla bebisen rört sig ännu? :)

2012-03-24 @ 14:54:37
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: Anonym

Jag tror att jag känt den lille. i samma veva som jag gjorde ultraljudet vecka 14+3

2012-03-24 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0