Man ska inte roppa hej...

För någon vecka sedan så trodde jag att mitt illamående hade jätt med sig och att aptiten var påväg tillbaka. Men är som "vanligt" igen med illamående (som är värre än innan) och aptit som växlar från dag till dag. Inte okej!

Har i alla fall hunnit pyssla om mig själv lite idag med att vara hos frissan och färga håret och köpa lite nya  kläder. Tänka köpa lite mamma kläder mn tycker inte jag hittar något vidare snyggt, och är de snyggt kostar de också. Så köpte istället lite vanliga kläder där de finns rum för en bebismaga senare. Är riktigt nöjds med mina fynd och som sagt kommer kunna hade dem även när de finns lite mage och de kostade inte skjortan. 275 för tre plagg inte fy skam. Har äntligen kunnat släppa loss lite och unna mig själv lite, lika bra och göra de nu för när den lille kommer kommer allt fokus ligga på henne/honom.

That´s it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0