Myskväll

Inte många dagar nu tills jag flyttar till trollhättan nästan på heltid i två månader. Kommer kännas jobbigt att vara ifrån Kärleken så mycket. Men kommer också bli kul för jag kan träffa några av mina närmsta vänner mer. Så får ta de onda med de goda och njuta av att ha mina vänner närmre mig ett tag. De får bli mitt substitut. Men i alla fall och med att jag flyttar på måndag så blir de Myskväll, men tacos, chips och Hallonsorbet ¤mums¤ vart så sugen på de i flera dagar. Så gick min kärlek ner och handlade de. Han är bra han.

Så blir de alltså till att mysa framför Melodifestivals final, till gubbens förtret. Men man får ställa upp för varandra i ett förhållande. Och tröstade honom med att han nästan varje dag de närmsta två månaderna kommer kunna se på bara de  han vill och spela hur mycket han vill :P. Så han kan stå ut ikväll med mitt enligt honom dåliga val av Tv program.

Inser i alla fall att de är viktigt att vi tar vara på de månaderna som är kvar innan kotten kommer. För hur underbart de än är att vi ska bli tre så kommer vi inte få lika mycket tid tillsammans sen ensamna. Utan då blir vi tre som får mysa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0