Några dagar senare

Nu har de varit några dagar som jag inte bloggat- Har helt enkelt inte orkar efter långa dagar med praktik. Den där tröttheten som folk säger ska börja försvinna tycks bara öka hos mig igen. Somnar så fort jag kommer hem efter min praktik, så fort jag får chansen att slappna av helt enkelt. Men de är ju en av bieffekterna av att bära på en liten. Helt sjuk egentligen att vissa dagar så tänker jag inte ens på att vi ska ha en liten, men så vissa dagar får jag de där glädjeruster över mig och kommer på att jag och min kärlek väntar faktiskt en liten. Vår Kärleksbarn ; hur corny låter inte de då?! men de är ju faktiskt de. Idag är jag hemma på en snabb visit i Borås igen och har tittat på vår ultraljudsbils på den lille flera gånger. Den lilla krabaten finns i min mage och växer och kommer ut till oss i september. Så häftigt!

Annar har de senaste dagarna rullat på och praktiken känns faktiskt toppen, är sjukt pepp och känns verligen som jag kommer gräja de här. Går frammåt hela tiden och får positiv feadback och viktigt konstruktiv kritik för att jag ska kunna utvecklas. Men nu känns de verkligen som jag kommer gräja detta. Så dags att börja planera för någon form av examensbjudning. Och jag som blir så stressad över att planera saker. Har änna inte tid och ork heller, men får väl ta tag i de snart. Trots allt bara si sådär två månader kvar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0