Peppar, peppar ta i trä

Verkar som att min aptit sakta men säkert kommer tillbaka. Har kunnat äta kött två gånger denna veckan utan att få lust och kvälja och har inte lika ont av doften av matos. Men där är de fortfarande lite knepigt.
Men som sagt känner mig sugen på mat och kan längta efter mat som jag inte kunnat äta på nästan två månader, helt underbart är de att faktiskt tycka att riktig mat smakar gott. Inser dock att i takt med att jag kan börja äta mer så är de dags att hålla efter lite så att jag inte vreker i mig. Är fortfarande viktigt att jag håller eftr vikten.

Men som sagt så underbart att de verkar som att aptiten kommer tillbaka och illamåendet släpper sitt fasta grepp och inte förlamar mig totalt. Skönt att de verkar vända precis innan praktiken börjar. Hade inte varit kul att gå med konstant illamående då. Lite attacker av illamående kan jag leva med. Gäller bara att äta regelbundet och inte vräcka i mig så kommer detta bli toppen.

Fast säger fortfarande Peppar peppar (just in case)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0