Så mycket kärlek

När jag dagar som denna mår illa och inte kan röra mig utan att kvälja är jag glad att jag har världens bästa Fästman som verkligen tar hand om mig. Han hämtar vatten när jag är törstig, fixar knäckemackor när illamåendet gör sig allt för påmind. Han kommer med något att äta innan jag äns hinner be om de. Han är helt enklet en klippa. Även om jag inte är en av dem som ligger hukad över toastolen är de skönt att ha en som verkligen förstår, (för de mesta) och tar hand om en när man själv är förlamad av trötthet.

När hormonerna svallar så är de skönt att ha någon som faktiskt är förstående, och trots att de ibland kan bli obefogade vredesutbrott så finns han där. Alla bodde ha en kärlek som min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0