Skrik och panik

Igår natt så vakande jag och skulle kissa. Då hade jag fått en liten blödning och de blev skrik och panik. Ringde till kärleken och var helt hysterisk och ringde 1177 för att kolla vad jag skulle göra. De sa att de inte vara någon fara då de var så lite och jag inte hade ont. Men hade svårt att somna om och när jag vaknade kände jag lika mycket skrik och panik. Vist de kan hände men kändes inte bra. Åkte till praktiken men kunde inte stanna, vara änna tvungen att kolla så att allt var okej. Ringde till MVC och de sa samma sak, ingen fara så längde de inte blir värre eller håller på under en längre tid.

Skrik och panik vart de allt ändå så jag ringde till gyn och när hon hörde hur orolig jag vara så gav hon mig en tid, om en lite motvilligt dåå hon menade att de inte var någon fara. Fick i alla fall en tid för att se den lille och att allt var okej så jag kunde lugna ner mig. Syrran med familj, jag och kärleken åkte till sjukhuset. Och där fick jag se vårt lilla mirakel och allt var okej, 87mm var den lille och allt var okej. Trots att alla sa de var jag tvungen att får de på papper för att skrikandet och paniken skulle gå över. Jag grät av lycka när jag fick se den lille. Äre väldigt glad att min räddsla fick lugnas och läkaren var så bra. Hon var förstående och lugnade mig jätte mycket.

Nu har i alla fall syrran tagit med sig vår barnvagn och en hel massa kläder och lite annat =9 nu känns de verkligen på riktigt och kommer inte bli skrik och panik om de verkligen inte forsar blod eller gör svin ont. Nu är mammi lugn...

Kommentarer
Postat av: Fröken Nattfrost

Usch, jobbigt! Men du, jag har hört att det är mer regel än undantag att man har små blödningar i början. Skönt att du fick en tid, och se att allt var bra med den lille.

2012-03-14 @ 21:21:22
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0