svullen som en ballong och första dagen på praktiken

Jaha idag vart jag svullen som en badboll när jag vaknade och är de fortfarande. Tänkt att ojsan så magen växt som bara den under natten, äntligen en bebis mage. Men nej inte känns de som en bebis mage inte. För den ska la vara hård och min är fläskig som vanligt :P. Men men med eller utan svullen mage så var de i alla fall första dagen på praktiken idag.

Och ja de känns faktiskt bra för att sammanfatta dagen. Fast jag är hel trött i huvudet och de bara snurrar massa nu så tror jag faktiskt att detta kan gå vägen. Man ska inte roppa hej, men känns som jag har fått en engagerad handledare och en att de är ett riktigt bra ställe för mig. Med inte fullt så mycket patienter och de är en bra struktur och framför allt är de så likt sjukhusvård de kan bli ute i kommunen. Känns också som jag har bättre koll, måste bara tro på mig själv och hela tiden tänka högt vad jag gör. Våga dokumentera och formulera mig som jag vill och sedan kanske få kritik utifrån de jag kan nu. Känns som sagt som detta kommer bli toppen och att jag kommer bli färdig Sjuksköterska till slut i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: Zakia

Detta fixar du galant! Vi ses :) klapp på magen!

2012-03-13 @ 15:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0