Tiden flyger iväg

Tiden bara flyger iväg nu och har änna slutat räknat dagar nu. Veckorna har jag fortfarande koll på och idag går jag in i vecka 18. Känns somde var igår som jag vara i vecka 6 och bara ville ta mig förbi vecka 12 och nu är de inte många veckor för ens jag gått hälften av tiden. Och snart får jag se den lille igen 18 april närmare bestämt. Börjar mer och mer gå upp för mig att de faktiskt är så att vi ska bli föräldrar. Få en egen liten familj och ett barn att älska och värna om. Känns fantastiskt men också skrämmande. För tänk om man skulle göra något fel. Tänk om man inte blir en sån där fantastiskt förälder som man vill bli. Man har en bild om hur man vill vara som förälder och så kanske man inte lever upp till den. De är min största skräck. Men vist är de så att man som förälder inte alltid är perfekt och tror att de flästa kanske någon gång känner att de inte hanterat någon situation så bra men ändå.


Vilket fall så tror jag att vi kommer bli bra föräldrar för vi har så mycket kärlek och ge. Vi längtar så efter vår skatt. Och pappi pratar med magen ibland fast den lille kanske inte hör oss än. Är mysigt att veta att de finns en liten som växer sig stor och blir en egen liten individ. Jätte häftigt är de...

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilket roligt sammanträffande att vi båda ska ha ultraljud den 18:e april! :) Jag ska vara på mvc i stan kl 08.40. Vilken tid har du?

Dock blir detta mitt första så jag är super nervös! Hoppas att allt går bra för dig med :)

Kram!

2012-03-31 @ 22:16:32
URL: http://juliasconfession.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ja det var verkligen ett sammanträffande. Jag ska vara där först 10.30 eller om de var 10.00 om jag inte minns fel. Såg till att få en tid där jag fick lite sovmorgon ^^

2012-03-31 @ 23:08:36
URL: http://medenskattimagen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Syns skatten något från utsidan än?

2012-04-01 @ 09:45:31
URL: http://min.bakel.se
Postat av: Anonym

Lite granna. För ett tränat öga i alla fall. Men ingen jätte kula än ^^

2012-04-01 @ 19:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0