Tristess

Denna dagen har varit botten. Har väl mått okej men är så sjukt trött och orkar inget, men är så sjuukt uttråkas. Orkar verkligen inte hitta på något ändå håller jag på att dö av trisstes.

Hur går de ihop?! Ingen energi eller lust för något för den delen. Och ändå så hade jag klättrat på väggarna om jag orkade. Vist är de härligt att var gravid ibland. Suck min lilla knodd tar alla min energi och alla horomonr gör mig helt handlingsförlamad och likgiltig inför allt. Hoppas verkligen att mys perdioden som alla snackar om kommer snart för vill inte dö av tristess...

Vist ska väl inte klaga kanske bättre att dö av tristess än av uttorkning efter att ha suttit hukad över toaletten. Har många vänner eller bekanta som mått riktigt fysiskt pyton och mitt största problem är lite trötthet och lätt illamående, men i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0