Blir inte alltid som än tänkt sig

Jaha då var sista dagen på praktiken gjord. Så himla skönt, känns som de sista dagarna bara har handlat om att sitts av tid. Har varit den bästa praktiken under hela utbildningen men de sista dagarna har varit såå tråkiga för har inte varit nästan något att göra. Men ska njuta säger folk och det vet jag med. Har en känsla av att sommaren inte kommer bli lika lugn, men vilket fall så längtar jag till jobbet och mina underbara kollegor. Känns nervöst att komma tillbaka och anta en helt ny yrkesroll men kommer nog gå bra.

Annars blev de kanske inte riktigt som jag har tänkt mig i slutet på dagen, lyckades tappa min mobil på bussen. Suck, pratade med syster och när jag gått av bussen var mobilen borta, blir så trött. Och får typ panik när jag tänker på att jag kommer vara utan mobil i typ en vecka om jag har otur. Ska beställa en ny mobil, men då måste jag först få de nya simkortet. Men men får väl gå tillbaka till stenåldern =/

Kvällen slutade dock bättre för Kärleken gjorde jätte goda färsbiffaar som serverades med Vitlökssås och pommes frittes =) Mums var de ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0