Det svämmar över


Idag har varit en sådan där jag då hormonerna ha flödad och Kärleken nog fått stå ut med mer än han förkänar. Har verkligen haft inget tålamood alls och  känt mig på dåligt humör hela dagen. Så att sätta ihop en Ikea möbel med miljoner bitar kanske inte var den bästa iden direkt. Speciellt inte efter som de inte alls gick som jag ville och den duma instruktionen inte alls var som ajg tyckte att den skulle vara. Blev fly förbanad och började storgråta av frustration och kanske läta de gå ut lite granna över kärleken. Men är inte lätt alla gånger.

Bad om ursäkt i alla fall och lugnade ner  mig, men sen så skulle den där j^vla byron gå sönder eller en del sprack så då var de daqgs igen, stora tårar och hysteri. Blir så trött på mig själv men tar inte motgångar så bra idag. Usch känner mig verkligen som en hemsk människa, speciellt efter som att Kärleken fick ta en massa. Skulle helt enkelt tagit den där förbanade byrån i morgon men vill ju få lite ordning.

Just idag kanske de inte är så underbart att vara gravid. Inte för mig och inte för min stakars Kärlek...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0