Fixat och donat

Idag har dagen bara rullat på, hela förmiddagen gick åt att tvätta och viak bebiskläder för att sedan lägga ner den i den nya fina byrån vi köpte för ett par veckorsedan. Kan säga så här att jag var rädd att vi inte hade tillräkloigt med kläder till den lille, MEN så fel än kan ha. Lär inte behöva köpa ett enda plagg till i de små storlekarna. 

Efter fixandet med bebis kläderna var de dags att skruva ihop byrån som vi ännu inte fått ihop. Tålamodet vart lite bättre idag så klarade de faktiskt helt själv. Efter byrån var ihopsatt så blev det till att städa i ordning i garderoben och plocka ordning i sovrummet.

Det tog sin lilla tid att få ordning på allt. Under tiden så plockade kärleken i vardagsrummet och damsög. Sedan var K lite gullig och lagade lunch också precis innan jag han kollapsa. Att hålla igång hela dagen är inte helt lätt, har inte känt av fogarna innan men nu Huh va ont jag har nu. Och nu är de bara de sista kvar. Att skruva ihop den begagnade expeditbokhyllan som vi precis fick hem levererad för en billig peng. Nu har vi ännu mer förvaring så vi kanske kan hålla lite ordning här hemma. Så blev de lite om möblering i sovrummet också så de är delat i en liten sovhörna för oss och en egen liten hörna för den lille. Här är de compact living som gäller =P. Bilder kommer när de är klart

Men sen blir de till att vila de lilla som är kvar av kvällen så jag klarar av första dagen på jobbet.  För imorgon så börjar ja gå brevid som sjuksköterska. Himla häftigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0