Lämna min blåsa i fred

Idag har de rummlat rumt helt gallet mycket i magen. En stund kändes de nästan som den lille tog spjärn och bokstavligt ställde sig och hoppade blåsan. Silken liten skit som är där inne, men ändå så underbar. Men inte snällt att jävlas med morsan sin sådär.

Annars känner jag mig så där slut i kroppen, börjar fundera på hur mina järnvärden ser ut egentligen. Är änna tröttare än vanligt och ja tydligen borde jag inte vara trött nu. Får kanske slå en pling till MVC på torsdag och se hur de där värdena ligger. Hoppas bara inte jag behöver börja ta mer järntabetter, nu fungerar magen som den ska. Men blir de mer så kanske magen börjar krångla och ORKA de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0