Marknad och ömmande fogar

Igår så spenderade vi tre och en halv timma gående på Borås vår marknad. Var jätte mysigt, tycker om när de är mycket folk i rörelse och alla saker som säljs. Brukar inte tycka om och fönster shoppa men när de är markand så är de änna de som är gräjen. Mysigt och var skönt att känna att de inte fanns någon tid att passa. Börjar verkligen sjunka in att de inte är mer skola nu. Att jag inte hela tiden behöver ha något som hänger över mig, och att när jag är ledig är jag verkligen ledig =) ett tag till i alla fall.

Som sagt gillar markander men mina fogar tyckte inte lika bra om de. När vi skulle knalla hem från stan så började jag känna mig väldigt trött i kroppen och höfterna gjorde en hel del ont. Inte så himla kul, men så är de. Blev till att ta en eftermiddags lurs när jag kom hem och blev till att ligga på soffan resten av kvällen.

Fast de brukar vara så mina kvällar ser ut just nu. Efter jobbet kommer jag hem och somnar på soffan 1 och en halv timme för att sedan inte orka göra så mycket annat än att ligga på soffan. Jobbet tar ut sin rätt, och första veckan var ändå lindrig. Lär bli tynger sen. Men men får se hur länge jag orkar. Börjar inse att jag kanske måste tänka om angående hur länge jag ska jobba, men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0