Pappa fick också vara med


De senaste två veckorna har vår skatt <3 i magen börjat ta i med sina sparkar, känns som att de är riktade sparkar och rejäla är dem. Pappa har så gärna velat känna han med men när handen legat på magen så har bebis inte behagat att sparka en ända spark. Men idag så fick pappa äntligen också känna den lille där inne. De där starka sparkarna kommer mest nattetid men ibland på eftermiddagen, och idag tyckte väl då den lille där inne att pappa också ska få ett litet livstecken =).

Mysigt är de att nu får både jag och kärleken känna de lilla livet som växer i min mage. Det är verkligen fantastiskt att i mig så finns de en liten som blir större och större varje dag ^^ Längtar så till den lille kommer ut till oss. Jag kanske borde njuta av den här graviditeten men ja vet inte om jag tycker der egentligen är så mycket att njuta av. Lite sparkar är väl mysigt, fast faktiskt rätt obehagligt ibland också, speciellt när den lille lägger in riktiga kickboxsparkar mot blåsan. Men vist se är väl lite häftigt, men resten då. Vikt uppgång som nu har passerat 6 kg =/ nästäppa som har kommit, svårt att hitta en ställning att sova i och springade uppe på nätterna för att kissa. Inte så himla  mysigt. Kanske kommer känna att jag saknar de när den lille är ute, vem vet!? Men nu vill jag ha min bebis hos mig, men får helt enkelt ha tålamod =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0