Vecka 25 och bebis lever rövare

Idag går in i vecka 25 och nu lever vår lilla rövare i magen mest hela tiden. Häftigt ändå att de växer en liten i min mage, fast  de är inte lika kul när än ska sova och bebis inte riktigt tycks vara nöjd med hur jag än ligger. Nej där ska du inte ligga mamma, men tror du att de där är bekvämt för mig mamma? Hallå det där är ingen bra dil för mig? Och sen lugnar de ner sig tills precis innan än ska somna in så börjar busfröt när inne sparka på blåsan. INTE kul, men de örat lyssnar inte den lille med.

Men ändå rätt häftigt att det rör sig så mycket nu. Och vad som är ännu mer häftigt är att nu kan man ibland också se den lilles spakrar utan på magen, de lixom rycker till när skatten sparkar som mest. Och desutom  med så kan pappa känna nu också. Så nu så får båda känna den lille sparka och se med våra egna ögon. Men som sagt inte alltid lika kul. Men tiden rullar på och inte allt för lång tid kvar till den lille kommer ut till oss. Har så mycket kärlek att ge så längtar massor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0