Går och går

Igår så var det dags att gå på promenad igen. Idag var det inte bara jag och Albin som skulle ut och röra på oss utan vi fick sällskap av en annan nybliven mamma och hennes lilla prinsessa. Det är skönt att komma ut och röra på sig och Albin sover så gott ute i friska luften.
 
Så det blev en promenad i annelundsparken och sedan blev det en tur ner på stan för att fika på cafe viskan. Skönt att komma ut och träffa lite folk. Är en oerhört social människa och det har varit min störtsta oro med att bli mamma att jag skulle bli ensam. Det var min största oro med att flytta till Borås också, men nu kanske det släpper lite så att jag kan komma ut och träffa andra vuxna och deras bebisar.
 
För en sak tror jag ör viktigt att man inte blir isolerad med sin bebis. Att ha kvar det sociala även efter man skaffat barn är viktigt. Så förhoppningvis blir det så. Så igår blev det promenad och massa bebisprat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0