Ännu en dag utan tydliga tecken

Jaha då var det ännu en dag närmre BF bara två dagar till nu sen är det bebis datum. Men med tanke på att inget alls tycks hända så lär väl bebis dröja något. Försöker bedriva tiden så gått det går.
 
I tisdags och ikväll har jag varit i trollhättan och bedrivit min tid på Inslussning (nollning) för nta studenter för 5:e året i rad. Kan inte hålla mig borta från allt det skojiga och alla härliga människor där. En gång kåraktiv så är det svårt att släppa det helt. Att få dra på sig ovven en några sista gånger var härligt och faktiskt kunna deltagit på min 5:e nollning kände bra. Men måste säga att vist att folk i overoller blir uttittade men du skulle bara veta hur utittad en overollare som är höggravid blir glodd på. Brukar tycka om när folk glor med min ovve. Men kändes nästan lite obekvämt idag. Men kommer alltid tänka I belive love is åvverol =D.
 
Kanske blir mamma men studenten kommer inte helt kunna tas ur mig. Men nu blir det inte kåren på ett tag då våran lille kommer snart =) Men I will bee back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0