Bebis kan inte hålla tider

Jaha då var dagen då vår lille är beräknad här. Men den lille verkar inte kunna passa tider, konstigt. Mamma som alltid passar tider, men kanske brås den lille på sin far som är en riktig tidsoptimist.
 
Aja får försöka fortsätta fördriva dagarna så gått det går, den kommer när den kommer. Men hade velat ha den lille här nu. Men får väl bara glad om jag slipper vänta två veckor till.
 
Hade gärna sätt att den lille kom redan igår, då den dagen var en känslomässigt jobbigt dag. Igår sa jag och min familj farväl till världens finaste Astrid, min gammelmormor hat gått ur tiden. Var riktigt jobbigt, trodde inte att jag skulle reagera så mycket som jag gjorde, då jag de senaste veckorna kanppt kännt något alls. Men igår gick de väl upp för mig att vår lilla Astrid inte finns mer. Hade så gärna velat att hin skulle få se våran lille. Men men. Hon ser ner på oss från himlen så hon kommer får se vår lille i alla fall. Fina Astrid, men som sagt för det var rätt jobbigt på dagen igår hade det varit trevligt att avsluta dagen med att ett nytt liv kom till jorden, då en annan lämnade. Men så blev det inte.
 
Nu hoppas jag istället på att Kärlekens farmor har rätt, hon är övertygad om att det blir bebis på måndag. Så får hoppas på det. Men det soom är skönt med att passera BF dagen är att nu vet man att nu är det inte långt kvar  För senast om 18 dagar har vi vår lille här =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0