Bebis var är du?

Jaha BF +1 och bebis verkar dröja. Har haft vad jag skulle tolka som lite förverkar på morgonen idag men nu är de lugna gatan igen. Tycker inte om och vänta vill ha bebis NU! Men det dröjer säkert några dagar till. Hoppas väl fotfaqrande på att Kristoffers farmor har rätt att det blir bebis imorgon men tvivlar på de med tanke på hur lite jag har känt, men hoppet är väl de sista om överger människan. Och en del som fått barn det senaste dagarna har ju fått ut sina på fantastiska 5 timmar från första verken.
 
Vill dock understryka att så fort får de gärna låa bli och gå, vet att än kan spricka himla myclet då och det vill jag inte vara med om. Spricka lite kommer än men behöver inte göra det mer än nödvändigt. Får gärna gå lagomfort så imorgon kväll kan bebis komma så kan det få sätta igång i natt eller nått sånt. Men som sagt är väl inte så optimistiskt med tanke på hur lite jag har känt.
 
Vill ha ont nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0