En nypa kärlek

Mycket fokus just nu eller snarare allt ligger på Albin mest hela tiden. Vilket är naturaligt, men då är det skönt att man är två att dela på ansvaret och två att dela den enorma kärlek man känner för sitt barn,
 
Min kristoffer är verkligen en klippa, när jag är trött så lyfter han mig. När jag är frustrerad så lugnar han mig. Under de första veckorna i Albins liv har jag svårt att se att jag skulle klarat av att hantera det utan honom. Nu har jag två killar jag älskar inneligt och ju längre tiden går desto mer älskar jag K.
 
Ikväll när mina axlar höll på att döda mig och min rygg fick mig att vilja grina så tog han fram massageoljan och knådade mina öma muskler. Det är Kärlek det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0