Fel ont..

Efter gårdagens bullbak så fick jag helt plötsligt ont... Men så klart var de fel sorters ont. Var mer verk efter att ryggen fått sin berskärda del av bebismagen och mina höfter fått samma dos så sa det ifrån. Inte kul, vist att jag längtar efter att få ont. Men vill att det ska vara det där bebis är påväg ont. Men ja den lille verkar trivas bra där inne och gårdagens förverkar är ett minne blott. Igår kände jag inte ett jota och det förverkar jag kände för ett par dagar sedan är endast ett minne blott. Det ända jag kände igår var det där obehagliga vad jag tolkar som blodsocker fallet och den känslan får gänra inte komma tillbaka.
 
Bebis lyser med sin frånvaro och mammi och pappi vill inte vänta längre. Bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0