Friskare nu

Idag var jag på MVC igen för att kolla så mitt Hb hade gått upp då jag fick järndropp på BB förra veckan. Har inte känt av något på ett par dagar eller så nu så trodde väl att det gått upp och de hade det. Hade 83 efter järndroppet och nu låg det på 110 så det är godkänt. Ska pilla i mig lite järntabletter tills det är dags för återbesök.
 
Passade också på att ställa mig på vågen för att se hur många kilon lättare jag hade blivit sen plutten tittade ut. Blev rätt glatt överraskad då jag faktiskt gått ner nästan tolv kilo sen Albin kom. Eller jag vägde 99.5 kg sista gången jag vägde mig i vecka 39 och gick ju över två veckor så nått kilot till kan det blivit. Känns toppen och var mycket mer än jag vänta mig. Nu är det bara rästen kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0