Hormoner är pinsamt

Här om dagen fick jag ett snånt där extremt sug efter ´Burger King mat. Min standars är en Cheseburgar meny med bara ost på burgaren, stor pommes och en hot chese dipp och chili chese. Denna dag var jag också grymt sugen på jorsgubbs milke shake. När vi väl kom ner så la jag min beställning och ja så klart fanns de ingen hot chese dipp, hmmm det förstörde lixom min måltid då jag alltid har dippen på min bugare, sedan hade deet inte heller min jordgubbs milkeshake. Så givetvis så började jag gråta, HALLÅ vem som är normal börjar gråta för att de som man vill ha råkar vara slut.
 
Dessa hormoner är inte alls kul, stackar Kärleken som ska behöva stå ut md det. Måste vara pinsamt, men inte då. Han säger bara att det gör inget och att den som inte varit gravid och haft hormoner som  svallar ska inte ha en åsikt. Så gullig är ha, fast lite pinsamt var de nog för honom även om han inget sa.
 
Men som sagt pinsamt med svallande hormoner ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0