I brist på bebis blev de fika

Jaha ännu en dag har gått nu är det BF + 2 inte direkt lycklig över det, men får helt enklet gilla läget. Försöker fördriva tiden så gått det går, men är trött och orkes lös. Idag har jag hunnit med en fika med Julia en annan blivande mamma från stan. Vi är nog båda lika trötta på och vara gravida även om hon har några dagar kvar till BF. Men bitter heten börjar ta över så tror säkert att alla jag känner kommer hinna för mig.
 
Vill verkligen inte vara gravid längre, när till och med barnmorskan börjar kommentera att än sér svullen ut i ansiktet då var det roliga slut. Svullnaden i ansiktet har kommit nu, har alltid varit rund i nyllet med men inte som nu. Uscha mig, vill bli av med all vätska och gosa med min bebis.
 
Ska försöka fördrvia rästen av eftermiddagen med att baka både bullar och tekakor. Får se om jag orkar detta, men de är i alla fall planen. Bullar med vanilj i och en sats med mandelmassa som min lilla Astrid alltid gjorde och så tekakor, ska försöka få dem som henne, men har prövat många gånger och hitilds inte lyckats. Hmm undra vad hennes hemlighet var?!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mindre mjöl! Det är hemligheten nästan jämt, och så lite extra salt.

Trögt att vänta men: you can do it!

2012-09-10 @ 21:00:48
URL: http://min.bakel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0