Jag är en mamma

Igår blev vår lille kille en vecka gamal. En vecka som kantats av oro och så himla mycket kärlek. Att se på vår lille kan ibland få min ögon att tåras. Att vi lyckats skapa något så vackert. Tänk att jag är mamma till något så vackert. Jag är vrkligen mamma nu, och jag känner det ända in i hjärtat. När lille Albin gråter så gör det ont i mitt mamma hjärta. När albin kollar på mig så bli jag sådär varm i hjärtat och som sagt kan komma en tår i ögonvrån för jag känner så mycket kärlek.
 
Att man kan älska någon så mycket är helt ofattbart. Att varje vaken sekund kan ägnas åt att älska något så litet. Har verkligen fått gå igenom en del prövningar för mitt mamma hjärta denna veckan. Att se vår lille kille vara sjuk och att inte själv inte kunna göra något. När han blir större och skrapar sitt knä kan jag blåsa på det och trösta, men nu kunde jag inte göra något. Kunde  bara sitta där och se på. Har gråtit många tårar denna veckan. Men har också varit så lycklig =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0