Kanske idag

Just nu går jag med värkarna från helvetet. Eller det känns så i alla fall, har dock rätt låg smärttröskel men i alla fall. TENS hjälper inte så bra längre.  Fast är rätt lättad då jag igår hade ont också som bara den men de gick över, hoppas denna smärtan inte gör det för orkar inte. Ska på kontroll på förlossningen om en timme, hoppas verkligen inte det skickar hem mig för vet inte hur jag ska kunna fortsätta hantera denna smärtan.
 
Min fråga nu kan man ångra sig? nej men kommer vara värt det när lillen är ute, men just nu inge kul alls. Men kanske kommer lillen idag?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Å du, det gör ont som i bara helvetet! Men så plötsligt, på en sekund, så är det över. Jag har inga tips för jag tycker själv det är vedervärdigt att ha så där ont och inte kunna stoppa det utan det bara kommer mer och mer. Man får försöka att inte tänka så mycket kanske, gå in i ett tillstånd där man bara är?

Lycka till Gabriella och hoppas att jag får ett MMS sen på dig och din bebis!

2012-09-14 @ 10:21:26
URL: http://min.bakel.se
Postat av: Fröken Nattfrost

Hoppas liten kommer idag! Det ÄR tufft som fan, men lovar dig att det är värt det tusen gånger om.

2012-09-14 @ 11:13:35
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: nina

lycka till!!!

2012-09-14 @ 18:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0