Kanske något pågång...

I morse när jag skulle gå på toa och jag åter igen fått den där jobbiga molverken så fick jag också en rosaktig flytning, det brukar kunna komma i slutet och kanske tillsammans med molverken kann vara ett tecken på att det sätter igång snart.
 
Desutomed tror jag att det läcker lite fostervatten, eller är ganska säcker på det. Har inte varit så där splash som många beskriver, men tror inte det kan varit något annat. Kan ju hoppas att det var det, har i alla fall tagit fram tensapparaten nu ifall fler molverkar skulle komma så jag kan testa den innan det sättr igång på riktigt. Men ja bara för det kommer tecken på att det faktiskt kan sätta igång så är jag mer pessimistisk nu, är säkert ingen vatten avgång och inbillar mig säkert bara. Men får la se hur det utvecklar sig. Just nu inga molverkar och inget som går att klocka när det väl kommer i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Julia

HA, TJENA!! Samma sak hände mig inatt :D Slemproppen (den där flytningen) gick helt vid 05.00. Så nu sitter jag här med små förvärkar och bara hoppas på att det ska bli värre :D Vi får hoppas att det snart är dax :D

2012-09-13 @ 14:21:28
URL: http://juliasconfession.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0