Samtal med förlossningen

Efter som jag nu stakt misstänkte att mitt vatten har gått eller börjat gå eller hur än nu säger och efter råd från kloka personer så ringde jag förlossningen för att kolla läget.
 
Förklarade om den rosa aktiga flytningen eller vattnet, och att det kommer en hel del då och då. Kändes lite löjligt då jag ännu inte känner så mycket mer än kanske lite lätt mensverk, så kanske inte helt själv fattar att det kanske är något pågång. Men BM på förlossningen sa åt mig att hålla koll de närmsat timmarna och höra av mig igen om de kommer mer eller om de kommer något råsa aktigt igen. Då blir det kontroll på förlossningen. Det är nog faktiskt något pågång nu. Och är det vattnet som gått så kommer det vara bebis här inom en snar framtid. Lite läskigt men så himla häftigt också. Snart är väntan (förhoppningsvis) slut.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men så spännande!

2012-09-13 @ 15:41:09
URL: http://min.bakel.se
Postat av: Mimmi

Säger lycka till nu och hoppas allt ska gå jättebra! :)

2012-09-13 @ 15:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0