Sista kontrollen...

Idag har vi varit på förhoppningsvis sista kontrollern på MVC, eller egentligen så tror jag väl att det blir till att träffa barnmorskan nästa måndag med, men hoppas verkligen inte på de. Vill ha ut lillen nu speciellt efter alla dessa nätter med usel sömn och idag trycker de otroligt mycket neråt, hoppas verkligen de är ett tecken på att de är dags snart.
 
SF måttet var 37 idag
Hjärtat slog med 143slag/min
Blodtrycket låg 130/80
Vikt är nu stabil (hemlig stämplat hur mycket) =P
 
 
Så godkänd från Barnmorskans sida. Och alla prover har också varit bra. Som sagt hoppas slippa fler besök dit, men vi pratade också om de här med igångsättning idag. Tänker slippa det, men antar att än får ha det lite i bakhuvudet att det kan bli så. Fast jag inte vill...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Spännande om det känns annorlunda! Du måste uppdatera oss ofta här på hur det går och känns nu :) Jag behövde gå väldigt mycket på dass, "det stora", just innan det satte igång. Och samma dag som vattnet gick med senaste barnet så hade jag något på känn, det kändes annorlunda, men jag minns inte riktigt hur nu.

2012-09-03 @ 14:08:09
URL: http://min.bakel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0