sista på ett tag

Jaha då var flytten snart över och vi håller på att packa in det sista i bilen. Ska slängas en del skräp sen men det får karl ta hand om. Nu kanske jag inte kommer kunna blogga på ett tag då vi blev lite sena med att anmäla flytt för bredbandet så kan ta ett tag innan vi har bredband och telefon nu. Upp till en månad sa det =O
 
Men men får väl ta några promenader ner till biblioteket med albin så jag kan få skriva av mig lite. Är mitt sätta att berabeta saker att skriva. Tänker en hel del nu och har mycket som bubblar upp till ytan angående förlossning och angående vårt nya liv som en familj. Vill verkligen komma igång och kunna leva familjeliv nu, har inte hunnit riktigt med sjuk liten kille, sjuk mamma och så flytten på det. Men snart så.
 
Nu är i alla fall lillkillen hela två veckor gammal. Helt makalöst, två hela veckor och han utvecklar mer och mer personlighet från dag till dag.
 
Tänkte bjuda på de ur charmiga kortet som Albins farbrors flickvän Linnea lyckades knäppa igår. Nederst bilden ser ut som det vore Albins första pose bild =P så söt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0