Spontanitet så länge det går

Jaha då var än i Trollhättan igen då, att jag är höggravid kan inte stoppa mig från att försöka delta lite i årets inslussning. Kommer nog aldrig kunna ta ut studenten helt och hållet ur mig. Trots att det nu bara är 4 dagar kvar tills jag är beräknad så kunde jag inte låta bli att åka.
 
Känner mig rätt trött nu och kanske borde jag ligga hemma på soffan och vila då kroppen är rätt matt och det idag gör rätt ont i svanken och bebis trycker en hel del neråt, men vore väl något att berätta för vår blivande knodd hur förlossningen startade :P och vart vattnet fick, även om symtomen jag känner knappast är tecken på att de är på G. Håller mig helt öppen för att jag kommer gå över och kanske kommer behöva bli igångsatt så småning om, lika bra så blir än inte besviken.
 
Men idag blir det alltså besök på min 5:e nollning, dock första nollningen jag faktiskt inte jobbar något. Konstigt känns det men kul är det att kunna säga att jag även varit på plats på denna Nollning/inslussning om inget skulle hända under dagen =)...
 
Får försöka vara spontan så länge det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0