Det var livat

Igår hade en liten nätt skara av mina vänner ordnat möhippa för mig. Åkte med spänning men också lite ångest för att jag lämnade min bebis och skulle sova borta... Var det tänkt.
men blev hemfärd i alla fall. Mitt mamma hjärta klarade inte att vara borta.

Hur som haver så blev det en lyckad möhippa. Blev utspökad rejält och fick massa roliga uppdrag, fick faktist ihop 380 kr. Sedan blev det ute kväll med bokat bås med skumpa och plockmat, och fler uppdrag. Lyckades samla in en hel del kalsonglappar i alls fall :-P ~ bilder kanske kommer längre fram.

Vid 00. Tackade jag för mig och åkte hem till min bebis, var inte hemma för ens kvart i fyra. Då hade jag varit vaken 23 timmar och de kändes :-P . Kul kväll var det men denna mamman var i alls fall inte redo att sova borta. Får Hoppas att jag kanske,klarar det till bröllopet så kärleken och jag kan få en hotellnatt för oss själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0