Ett steg till

Då var det ännu en sak att boka av på listan inför bröllopet. Har nu beställ två klänningar på nätet, bestämmer vilken av dem det blir när det har kommit. Blev ändå inte så dyrt så tänkt att jag betäller två så jag har två att välja på.
 
Annars rullar planerna på, det som egentligen saknas nu är brudbukät som planen är att jag ska försöka binda själv och om jag ska beställa tid hos frisör för håruppsättning. Och sen ska vi knåpa ihop ett festhäfte. Vet uniefär vad som ska vara i, ska bara fixa ihop det också ^^^.
 
Tänk att om lite mer en tre veckor ska vi döpa vår underbara son och jag sa bli någons fru. Det är rätt häftigt ändå.
Det ger ju rätt många vuxenpoäng. Fast så vidare vuxen känner jag mig ju inte =P. Men det kommer väl med tiden.
 
Paniken över stundande event börjar släppa nu i alla fall. Hoppas bara ringar och klänningar kommer itid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0