nervös

Imorgon bitti beger jag mig till trollhättan för lite galej. Känns nervöst och lite oroligt då planen är att jag kanske ska sova borta, allt beror på vad mitt mamma hjärta klarar av. Känns jobbigt just nu att jag så fall kommer vara ifrån lillens i lite mer än ett dygn.. Att inte få krama och pussa på min lilla bebis och inte kunna trösta om han gråter. Vet att min kärlek kommer klara jätte bra att vara ensam med honom, för han är ju lika mycket förälder som jag, men känns ändå jobbigt.

Sedan är jag alltid så rädd om vad folk ska tycka, för det är trots allt så att jag ammar ännu. Det problemet har vi löst genom att jag pumpar ut mängder med mjölk och vi har ersättning, som tur var tar lillens flaska. Känns dock jobbigt att det kommer få en massa mjölk till spillo när jag är borta, ska pumpa så att amningen inte blir upp fuckad men ja folk kan nog tycks en del om det ändå.

Men det må vara jobbigt vad folk ska tycka, men jobbigaste är nog ändå att vara ifrån min bebis.





Men kul ska det bli i alls fall. Undra vad för bus det hittat på :-P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker helt klart du utan dåligt samvete ska åka och ha det kul. Visst har man barn får man ju göra vissa uppoffringar och kan ej va med på allt,men jag tycker du löst detta på bästa sätt och tycker du ska åka och ha lite egen tid utan att folk ska lägga sig i. Sen att du kommer sakna den lille är så klart inte kul men då blir de dubbelt så kul att få komma hem och krama på honom sen:D Hälsa Krull.
Kram

2013-01-04 @ 23:07:17
URL: http://hekberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0