Avvänjning

Har sagts börjat trappa ner på amningen nu. Inte för att jag är redo för de än utan för att albin mer och mer tappar intresset för bröstet. Trodde jag skulle tycka att de skulle vars skönt att sluta men känns mer och mer jobbigt nu. Det är mysigt att amma man kommer nära sitt barn på ett speciellt sätt. Sedan går allt så fort nu och vill ha något kvar av min bebis. Känner mig ledsen faktiskt. Är inte redo att sluta men lillkillen vill ha mindre och mindre. Nätterna är ture bäst men förstår inte hur man gör för att kunna amma bara på natten.

En sak är säker, nästa barn vill jag om ja kan amma längre än vad de kommer bli med albin. Detta är verkligen avvänjning och är inte alls så lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0