Ensamhemma

Jaha då vr man både mans lös och barnlös i helgen då. Känns konstigt att mina killar inte är hemma. Visserligen så sover jag hela dagen i morgon, men att komma hem utan att lilleman vaknar och man får kramas lite innan de är dags att sova känns jobbigt. Och att vakna på eftermiddagen i en tom lägenhet ingen hitt. Men de är bara och försöka öva på ensamheten och ta en rejäl sovmorgon på söndag. Men dålig på ensamhet som jag är så har jag planerat lite utgång imorgon med en kär vän så de blir nog kul. Ett sätt att slippa tänka på att än är ensamhemma. Kan inte vara tillsammans jämt men svårt ayy vara ifrån mina bebis och min fina man. Men som sagt får ta tillfället i akt att sova. Sover uppenbarligen bättre när huset är tomt me tanke på att jag vaknade 16.45 idag. Allt ont för något gott med sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0