Får stanna

I måndags fick jag äntligen besked att jag fick vara kvar på min avdelning trots omorganisation. Känns bra men ändå jobbigt med tanke på att jag vet att de finns andra kollegor som inte fick de beskedet. Tråkigt att förlora vissa duktiga sköterskor och undersköterskor. Så trots att jag är lättad är de en jobbig tid just nu. I slutändan kommer de nog bli bra, men blir en omställning i början och jobba i en ny arbetsgrupp och forma en ny avdelning. Spännande men jobbigt på samma gång. Får försöka tänka glada tankar och hoppas de som inte får stanna ändå får en ny bra arbetsplats att jobba på. Men de kommer vara saknade. Dags för ett nytt kapitel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0