Hemma kväll

Ikväll är de mys med min underbara make. Blir inte så mycket sont mellan jobb och aktivera albin. ofta rätt trötta båda två. speciellt kag. Allt natt jobb tar på krafterna, men maken finns vid min sida ändå. Jag älskar honom för de, och för att han står ut med mitt usla humör och fortsätter vara den han är som lyckas locka mig till skratt teots att jag inte är på humör. Så ikväll ägnar jag all min tid åt honom, eller nästan all min tid ;) lite tid åt bloggande får de bli också. Kan inte fatta hur fort tiden går, snart har vi stått ut med varandra i fyra år. Men samtidigt känns de som så mycket längre, mins knappt tiden innan. Nu blir de att åter gå till min fina make. Bjuder på en bild på oss båda innan de är dags att stänga ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0