Ropar hej

De säger ju att man inte ska ropp hej, men nu vågar ja de. Albin har nu varit utan napp i 5 dygn och inte något gnäll alls. Den där fajten om nappen jag väntat mig kom aldrig. Kanske var de för att vi slutade nu, eller så har nappen helt enkelt inte varit så viktig för honom, mest varit lätt att ge när han är ledsen. Lite längre ledsenhet blir de utan napp men helt klart uthärdligt. Min lille kille har blivit så stor. Och idag reste han sig upp utan stöd för första gången. Äntligen efter att ha gått en månad så var de dags att ställ sig upp utan. Kanske kom han på att de går fortare att komma dit man vill om man ställer sig upp på stället. Min fina kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0