Trubbel

Hur jag nu lyckas vet jag inte, hamnade i trubbel. Lyckades tappa mobilen och nu är jag utan. Och jag lyckades dessutom tappa den från bilen upp till lägenheten. De är en sträcka på typ 20 meter. Och verkar vara någon mindre vänlig själ som hittat den och tycks inte ha för avsikt att lämna tillbaka den :/. Ledsamt för massa bilder på albin försvinner, men de är bara att gill läget. Tur i oturen så gör detta att jag får teckna ett nytt abonemang fär att slippa slutfakturan på mitt föra avtal, vilket i sin tur resulterar i att jag kommer bli med Iphone 4 eller var de 4s kommer inte ihåg men en bättre telefon än min gamla blir de som dessutom kommer gå att synka med padan. Så tråkig, men allt ont för något gott med sig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0