Välbehövligt

Nu efter några tuffa veckor på jobbet, med lite ledigt och sammanslagning med annan avdelning som varit allt annat än smidig är jag glad att jag nu är ledig i tio dagar. Har aldrig varit så trött och less på jobbet som nu. Inget funkar som de borde och de är mycket löften som vanligt inte infrias utan bara är tomma. Som natt personal känner man sig lite bort glömd. Och nu det senaste väldigt bort glömd. Så behöver en paus och få andas lite för att fundera på hur jag vill ha de fram över och dessutom få chansen att umgås med familjen och vänner som var ett bra tagsedan. Ska verkligen försöka njuta. För de behöver jag.

Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Lycka till i tävlingen hos mig! :)

2013-10-23 @ 23:29:37
URL: http://sojka.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0