Nytt år nya möjligheter

Tiden bara springer i väg. Vr 2 månader sedan jag bloggade nu, har lixom inte haft insperation. Men nu var de dags, har hänt mycket de sista. Planer som var bestämd sedan länge får läggas på hyllan ett tag till förmån för nytt jobb. Jag tog steget i november och säkte nytt jobb, vågade söka vad jag tror är mitt drömjobb med patientgruppen jag vill jobba med. Blir inom vuxenpsyk och äntligen så får jag testa på de som hela tiden varit mit mål. Får nu bara hoppas att de är min gräj. Blir en stor omställninh på hemmaplan dock. Går från att jobba 15 pass i månaden till 24 så kommer vara på jobbet jämt men sånt är livet. Grabben och maken överlever nog även om de känns lite tufft. Och albin växer så de knakar föresten. 12,8kg och 80,5 cm lång är har han. Bastant liten man med en vilja av stål, redan kommit till lägga sig på golvet och skrika fasen. Tyckte deb kunde dröjt lite. Men på något sätt är de charmigt också att min lille grabb blivit så stor att han så tydligt kan uttrycka sitt missnöje, gör mamma hjärtat lite stolt i alla fall.
Föresten har den här mamman tagit tag i vikten igen också Lchf är de som gäller och träning. 3kg minus är de nu sedn 6 januari. Kör ca två veckor till sedan blir de paus för resa, då Lchf inte passar in. Händer mycket som vanligt men framtiden står för dörren och jag tar emot den med öppna armar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0